söndag 10 februari 2008

Long time no seen..

Det var länge sedan jag skrev i bloggen nu. Ett tecken på att arbetet har varit för stressigt senaste veckorna. Har haft en långhelg nu och tänkt över situationen ordentligt. Det måste bli bättring! Var och tävlade idag, agility-ettan och debut i klass två. Agilityloppet var en ren katastrof, visst klarade vi banan men jag slarvade hit och dit, Baby blev tveksam och osäker och vi hade inget flyt. Bättre gick det i hoppet, då hade jag skärpt till mig och vi gick ett nollat lopp med strax under fem sekunders tidsfel. Knep en sjundeplats, definitivt godkänt för en klass två debut!
När jag kom hem hade bullen en överraskning åt mig - den hade blivit större igen. Nu är den ganska precis som en stor kiwi delad på längden och stoppad innanför huden vid knäet. Var på vårdcentralen och träffade en läkare (igen) som sa att det är en irriterad slemsäck (igen) och att jag ska vänta (igen). Det nya var att jag kan träna och om jag har ont, har det ingenting med slemsäcken att göra iallafall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättebra jobbat igår!! Tack för trevligt sällskap :)